» الناز شاکردوست بی حیایی را به اوج رساند

  » just fun
موضوعات
نويسنده
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 175
بازدید ماه : 1347
بازدید کل : 112624
تعداد مطالب : 361
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Alternative content




<يران

برای پخش این موزیک در وبلاگتان کد زیر را در وبلاگتان قرار دهید مرکز ارائه دهنده کد موزیک برای پخش این موزیک در وبلاگتان کد زیر را در وبلاگتان قرار دهید مرکز ارائه دهنده کد موزیک تماس با ما
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
توسط رضا از تربت حیدریه کلاس سوم رشته ریاضی فیزیک از مدرسه ی دکتر جمالی ساخته شده است.
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان
» الناز شاکردوست بی حیایی را به اوج رساند

الناز شاکردوست بی حیایی را به اوج رساند

الناز شاکردوست بی حیایی را به اوج رسانداخیرا تصاویر منتشر شده از جشن تولد الناز شاکردوست در سایتهای اشتراک گذاری عکس موجی از اظهار نظرهای مختلف را برانگیخته است.



جدا از اینکه این عکس ها توسط حساب کاربری شاکردوست در یکی از شبکه های اشتراک گذاری عکس منتشر شده نظرات و پاسخ های وی نیز ابهام برانگیز است.

در بعضی از این پیامها نسبت به مسئله حجاب اظهارنظرهایی شده است که بی تفاوتی یا همراهی تلویحی وی را در برداشته است.

اینکه سقف انتشار این تصاویر تا چه حد می باشد و چه ساز و کاری برای جلوگیری از بی عفتی بازیگران سینما که به الگوهای ناخوانده جامعه تبدیل شده اند قابل برنامه ریزی است مشخص نیست.

عده ایی بر این باور هستند که اگر بر این بازیگران سینما سخت گیری شود، مانند گلشیفته فراهانی به خارج از کشور رفته و عریان می شوند.

برخی نیز بر این باورند که اگر این افراد با بازی در فیلمهای مختلف که مجوز وزارت ارشاد را دارد به الگوی جوانان تبدیل شوند و سپس با بدحجابی و بد پوششی خود، جامعه را به سمت بی حیایی سوق دهند بسیار زیانبارتر از این است که به خارج از کشور رفته و با بازی در فیلمهای دست چندم عملا به یک مهره سوخته و بی ارزش در نگاه مردم تبدیل شوند.

گویا مشکلات اقتصادی گوی سبقت را از مشکلات فرهنگی ربوده است و بعضا درگیری های سیاسی اجازه ورود تخصصی به این عرصه را از دست مسئولین فرهنگی کشور خارج کرده است. از این جمله بخوانید ماجرای معضل خانه سینما و درگیری های کش دار آن در دولت دهم و یازدهم.

»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در پنج شنبه 5 دی 1392برچسب:, توسط رضا | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي